Powerbanki reklamowe – skuteczny sposób na wzmocnienie wizerunku

Power banki reklamowe do ładowania urządzeń mobilnych to jeden z lepszych pomysłów na gadżet reklamowy. Dzisiaj, by mógł on zadziałać, musi być przemyślany, osadzony w filozofii twojej marki, a przede wszystkim funkcjonalny. 

Gadżety reklamowe – czy to jeszcze działa?

Czy gadżety reklamowe działają tak silnie jak jeszcze kilka lat temu? Być może nie, natomiast nie jest to wcale zmiana na gorsze. Z pewnością zmieniła się świadomość klientów, którzy niespecjalne mają ochotę otrzymywać gadżety reklamowe, które nie mają specjalnej wartości. Oczywiście nie oznacza to, że przypinki, smycze czy kubki reklamowe zupełnie wypadły z obiegu reklamowego. Nie da się jednak nie zauważyć, że skuteczny gadżet to przede wszystkim funkcjonalny gadżet. Oczywiście kubek tez jest funkcjonalny, tyle tylko, że jeśli dostajesz kolejny, a 30 innych już rozdałeś znajomym, to marka z takim gadżetem raczej się w twojej świadomości nie przebije. Co więc robią firmy dzisiaj? Stawiają na gadżety, które autentycznie ułatwiają nasze codzienne, często zawodowe, ale i prywatne życie. Powodzenie zyskują czołówki dla biegaczy lub miłośników nordic walking, butelki termiczne, a także dyski zewnętrzne czy power bank z nadrukiem.

Powerbanki reklamowe — znak marki idącej z duchem czasu?

Hurtownia gadżetów promocyjnych podkreśla, że powerbank reklamowy to obecnie jeden z najczęściej zamawianych gadżetów. O jego popularności decyduje przede wszystkim funkcjonalność, praktyczny wymiar i poczucie autentyczne użyteczności. Power bank to urządzenie, które pozwala na ładowanie tabletu, laptopa, telefonu, słuchawek bezprzewodowych oraz wielu innych urządzeń w każdym miejscu. To rozwiązanie świetnie sprawdza się w przypadku osób, które intensywnie korzystają z urządzeń mobilnych, a jednocześnie irytuje je konieczność poszukiwania miejsca do ładowania (które przecież nie zawsze jest pod ręką). Power bank reklamowy to także świetny podarunek dla wszystkich uprawiających wolne zawody, często podróżujących, pracujących w różnych miejscach, często bez dostępu do sieci na wyciągnięcie ręki. W takich sytuacjach powerbank z logo sprawdza się genialnie, a ty pozycjonujesz się jako marka idąca z duchem czasu, dostrzegająca realne potrzeby swoich partnerów, klientów, gości. W ten sposób gadżet reklamowy spełnia swoją podstawową funkcję: kiedy często ktoś z niego korzysta, ma kontakt z twoim logo, claimem, który przypomina o marce. Ponadto samo przypomnienie jednocześnie wiąże markę z nowoczesnością, funkcjonalnością, która przejawia się również w podarunkach reklamowych. 

Jak wybrać powerbank reklamowy?

Powerbanki reklamowe dostępne są obecnie w bardzo różnych wersjach. Wybór zależy od tego, jak dużą pojemność ma mieć powerbank, jak różne wejścia, ile portów — to wszystko wpływa na jego funkcjonalność, ale oczywiście im więcej rozwiązań, im większa pojemność, tym także wyższa cena urządzenia. Tutaj pojawia się pytanie, jak duże jest twoje zamówienie, dla kogo przeznaczone są powerbanki, wyznacznikiem jest także oczywiście założony budżet. Powerbanki mają także różne kolory i formy. Tutaj warto więc zastanowić się, które z dostępnych modeli będą najlepiej komponowały się z logotypem, claimem marki, jej wizerunkiem. Dzięki temu możesz uzyskać bardzo spójny efekt nie tylko na poziomie przekazu symbolicznego, lecz także czysto estetycznego. Możliwości jest naprawdę sporo, nie warto więc przy takiej skali możliwości decydować się na pierwszy dostrzeżony model, a jednak poszukać tego, który dobrze komponuje się z twoją marką.